Fallout 3 DLC “Point Lookout” Interactive Map

Last modified date

Comments: 0

Інтерактивна мапа острова Пойнт-Лукаут

Інструкція з використання мапи:
  • По кліку миші на іконку відкриється опис обраної локації;
  • Для навігації по карті використовуйте прокрутку або масштаб для збільшення/зменшення:

Примітка: Інтерактивність у Пойнт-Лукаут працює лише для відкритих локацій.

Список усіх локацій Пойнт-Лукаут

  • Бункер китайської розвідки
  • ВМС США “Озимандія”
  • Вхід на Святе болото
  • Дельта Дав
  • Затоплена котловина
  • Ігровий домик Літтл Тайк
  • Капище
  • Карантинний табір “Тертлдав”
  • Кладовище при соборі “Арк і Дав”
  • Лачуга контрабандиста
  • Лачуга Маргарити
  • Лачуга садівника
  • Лачуга траппера
  • Логово Рузки
  • Маяк
  • Місце авіакатастрофи
  • Мотель “Гомстед”
  • Смітник
  • Печера Кенні
  • Пірс Пойнт-Лукаута
  • Підводний човен (SSN-37-1A)
  • Помістя Блекхолл
  • Помістя Келверт
  • Прибережний грот
  • Привал біля пляжу
  • Причал пілігрима
  • Пункт надання допомоги при лихах
  • Розбите судно (Морський грот)
  • Розбита вантажівка
  • Сімейне кладовище Офі
  • “Скоб’яні товари” Хейлі
  • Собор “Арк і Дав”
  • Товарний склад
  • Шахта Герцога

У списку оберіть локацію для перегляду

Кладовище при соборі “Арк і Дав”

Невелике кладовище, обжите дикими гулями. Ззовні кладовище обгороджено високим металевим парканом, всередині деякі надгробки зруйновані.

Вороги: дикі гулі, болотні гулі, дикі гулі-бродяги, світлячий гуль, дикі гулі-потрошителі, контрабандисти.

Привал біля пляжу

Покинутий табір з багаттям, поламаними меблями та іншим непотрібом. Можливо, раніше це був табір контрабандистів, але тепер тут живуть кілька представників Болотного народу, причому іноді їх можна побачити танцюючими навколо багаття.

Вороги: болотні люди.

Помістя Блекхолл

Це помістя було власністю родини Блекхолл задовго до Великої війни. За словами Авдія Блекхолла, “Йому сотні років, але воно все ще міцно тримається. Перед тобою – відмінний зразок вікторіанської архітектури.”

При вході в особняк відкривається головний зал, зліва від нього кухня, праворуч бібліотека. З бібліотеки можна піднятися на другий поверх сходами, також там починається коридор, що веде до замаскованого входу в підвал, де Авдій здійснює свої темні ритуали. Двері в підвал не проявиться, якщо не віддати Кривбекні Авдію, і залишиться невидимою на карті.

Мешканець: Авдій Блекхолл.

Квест: Темна сторона Блекхолла (Знайти книгу Авдія Блекхолла, “Кривбекні”, яка була викрадена у нього якимось дикуном).

Помістя Келверт

Розкішний (колись) вікторіанський особняк. Помістя названо по прізвищу його довоєнних власників, Келвертів, дуже впливової родини в Меріленді тих часів. Серед Келвертів було чимало талановитих вчених і політиків, що обиралися в різні інстанції – сенаторів, конгресменів.

Під особняком розташовано замасковане сховище, спроектоване на випадок нападу. В нього можна потрапити після проходження квесту “Думки під контролем”.

Мешканці: гуль на ім’я Десмонд Локхарт і два його пси, Фрекі і Гері.

Квести:

  • Місцеві звичаї (Допомогти власнику особняка відбити вторгнення дикунів).
  • Шепотливі голоси (Отримати додаткову інформацію про Мозок).
  • Думки під контролем (Встановити генератор перешкод на колесо огляду або знищити його, потім повернутися в особняк).

Предмети: квантова ядер-кола в сховищі.

Бункер китайської розвідки

Секретний довоєнний китайський бункер, розташований під вишуканою теплицею біля особняка Келвертів. Щоб потрапити в цей надсекретний бункер, необхідно знати спеціальний код, також потрібні хроматичні окуляри.

Квест: Оксамитова завіса (Отримати доступ до китайського бункера).

Обладнання: верстак.

Предмети: гвинтівка “Бекуотер” (унікальна гвинтівка з важельною перезарядкою), сім китайських автоматів, ядерний постріл, стелс-бой, кришко-міна.

Прибережний грот

Маленька печера, в якій мешкає гуль на ім’я Плік. Іноді він проводить щось на кшталт “сафарі” з дикими гулями в якості мішеней.

Мешканці: Плік, Ріп Сміті, Джейкоб Гумбольдт.

Вороги: дикі гулі, болотники (ззовні).

Квест: Сафарі Пліка (Вижити в сафарі Пліка).

Предмети: “Розчленувач” (унікальна сокира), ядерний постріл.

Пункт надання допомоги при лихах

Невеликий табір з чотирьох наметів. Схоже, в цьому таборі до війни розташовувався медичний центр, що проводить санітарно-профілактичні заходи з попередження поширення Нової чуми серед місцевих жителів.

Мешканець: Марселла.

Квест: Темна сторона Блекхолла (Віднести “Кривбекні” Марселлі в пункт надання допомоги при лихах).

Предмети: стелс-бой, довоєнна книга, “Останні слова Марселли” (голодиск, який можна знайти в наметі Марселли в міру проходження квесту “Темна сторона Блекхолла”).

Дельта Дав

Дельта Дав являє собою кілька маленьких піщаних островів на південному заході парку Пойнт-Лукаут.

Вороги: болотні люди.

Предмети: “Для Освальдо” (голодиск з підказками про місцезнаходження скарбу, заритого на островах).

Затоплена котловина

Брудне озеро, що відділяє лачугу траппера від лачуги садівника. Коли ви допливете до дна озера, безліч різних предметів спливе на його поверхню.

Предмети: 2 пляшки квантової ядер-коли, стелс-бой в одному з трьох сейфів на дні озера.

Лачуга садівника

Невелика ферма, на якій кілька представників Болотного народу вирощують пангу і укладають угоди з Тобаром-Паромщиком.

Вороги: болотні люди.

Збір плодів рослин: плоди дикої панги.

Предмети: ядерний постріл, “Комірка 1213 – Голос Берна” (голодиск, який надає доступ до банківської депозитарної комірки 1213 в Народному банку Пойнт-Лукаута).

“Скоб’яні товари” Хейлі

Невелика дерев’яна хатина з купою сміття поблизу. Хейлі, торговець, який зараз тут живе, одного разу прокинувся з амнезією, абсолютно не пам’ятаючи хто він і де був раніше. Оскільки сюди приходили люди, щоб купити або продати якісь речі, він вирішив стати торговцем і назвав себе “Хейлі” на ім’я колишнього власника цього магазину.

Мешканець: Хейлі (торговець).

Обладнання: верстак.

Шахта Герцога

Звивиста мережа тунелів. Шахта була названа по імені її власника, старого Герцога, що прославився тим, що він змушував шахтарів працювати в дуже поганих умовах. Якщо вірити Кенні, робітники страйкували врешті-решт, а злий стариган Герцог замінував шахту і підірвав її. Після цього ніхто більше не захотів працювати на Герцога і він повісився. Зараз тут можна побачити обвалені тунелі і безліч людських скелетів.

Вихід в локацію: Печера Кенні.

Товарний склад

Невеликий магазин, що належить Панаді, всього лише прилавок під відкритим небом. Магазин пропонує широкий вибір погано відремонтованих товарів, підходить для збуту дешевого барахла. Панада торгує лише заради заробітку на життя, її справжнє покликання – ворожіння (так вона сама вважає).

Мешканці: Панада (торговець), протектрон.

Місце авіакатастрофи

Місце аварії бойового винищувача. 23 жовтня 2077, коли почали падати бомби, винищувач ВМС США розбився в парку Пойнт-Лукаут. Пілот катапультувався і повис на парашуті на дереві неподалік від місця аварії.

Вороги: дикі гулі.

Печера Кенні

Печера, в якій живе самотня дитина, що шукає собі товариша для ігор (в хованки і салочки, наприклад). Однак Кенні дуже неохоче дозволить Самотньому Мандрівнику розділити його сховище. Щоб отримати запрошення від Кенні на проживання тут, потрібно пройти перевірку на красномовність, або застосувати перк “Вічна дитина”, або відшукати плюшевого ведмедика Кенні в сусідньому Загазованому стовбурі шахти (де якраз угніздилися болотники).

Вихід в локацію: Шахта Герцога (Знайти печеру Кенні вперше найпростіше через шахту Герцога, оскільки виявити вхід в неї на поверхні може виявитися важкою задачею).

Мешканець: Кенні.

Вороги: болотники.

Предмети: Маска Крихітного Вбивці.

Ігровий будинок Літтл Тайк

Грубо збита з дошок лачуга посеред дитячого майданчика з ракетою, гіркою і гойдалками.

Вороги: болотні люди.

Предмети: комбінезон “Ред Рейсер”.

Лачуга Маргарити

Дім Маргарити, дружньої жінки, яка живе тут і гонить самогон, згідно з родинною традицією. Дім являє собою дерев’яну прямокутну будівлю, двір прикрашений солом’яними ляльками і кістяними тотемами.

Мешканець: Маргарита.

Вороги: болотні люди, контрабандисти.

Квест: Бальзам на душу (Маргарита приготує свій знаменитий самогон, якщо ви принесете їй необхідні інгредієнти).

Сімейне кладовище Офі

Ділянка землі, що служила місцем поховання для членів роду Офі. Представляє собою невелике кладовище на вершині пагорба, обгороджене невисокою дерев’яною огорожею.

Вороги: дикі гулі.

Збір плодів рослин: плоди дикої панги.

Причал пілігрима

Невеликий туристичний атракціон в парку Пойнт-Лукаут. Головна місцева пам’ятка – колесо огляду.

Будівлі: Мотель “Гомстед”, Пункт вербування, Народний банк Пойнт-Лукаута, Склад.

Квест: Думки під контролем (Встановити генератор перешкод на колесо огляду або знищити його в пресувальнику відходів).

Пункт вербування. Офіційно тут займалися набором мешканців і туристів парку Пойнт-Лукаут в ВМС США. Насправді пункт вербування перебував під управлінням РУМО (Розвідувального Управління Міністерства Оборони) США.

Квест: Оксамитова завіса (Отримати доступ до файлу з рапортом про затримання і етапування Вен Ян).

Предмети: ядерний постріл (в другому приміщенні).

Народний банк Пойнт-Лукаута. За вимогою головної компанії, “Ісла Негра Холдингс”, в банку ввели в дію нову безключову систему розпізнавання голосового пароля. Що, втім, не захистило банк від пограбування.

Квест: Оксамитова завіса (Відкрити банківську комірку 1207 і прослухати голодиск “Інструкції шпигуна”).

Предмети: 3 депозитарних комірки, поліцейська фуражка.

Склад. Покинута будівля, заповнена дитячими колясками, чотири з яких з пастками.

Предмети: ядерний постріл, 14 гранатометних пострілів.

Маяк

Покинутий маяк, що складається з основного типового споруди циліндричної форми і секретного підвального приміщення. Інтер’єр представлений у вигляді довгої спіральної сходів, що ведуть нагору, до оглядового майданчика.

Сублокація: Підземна лабораторія.

Вороги: контрабандисти.

Непомітний квест: Запалити сигнальний вогонь на оглядовому майданчику маяка Пойнт-Лукаута.

Підземна лабораторія

Під маяком розташований засекречений науково-дослідний комплекс, до війни спеціалізувався на вдосконаленні процесу вилучення і ізоляції людського мозку, вперше застосованого “Дженерал Атомікс” в їх роботах – робомозках. Саме тут відбувається фінальне протистояння між професором і Десмондом.

Мешканець: Мозок (професор Келверт).

Вороги: робомозги, автоматичні турелі, протектрони.

Квест: Сутичка інтелектів (Зробити остаточний вибір: вбити професора Келверта або вбити Десмонда Локхарта).

Обладнання: верстак.

Предмети: Мікрохвильовий емітер, 2 гатлінг-лазери, 9 лазерних гвинтівок, 14 лазерних пістолетів, 71 акумулятор для гіпнотрона, 3 довоєнних книги.

Пірс Пойнт-Лукаута

Пірс являє собою дерев’яний причал, що веде до стоїть на якорі порому – “Герцогиня Гамбіт”. Пором належить Тобару-Паромщику і є єдиним засобом сполучення між Столичною пусткою і парком Пойнт-Лукаут.

Мешканець: Тобар-Паромщик або Надін (після завершення квесту “Сутичка інтелектів”).

Предмети: ядерний постріл під найближчим до порому буєм.

Капище

Таємне підземне сховище, місце проведення ритуальних обрядів болотного народу. Місцеві мешканці приносять в жертву необережних мандрівників і тримають посуд, наповнений кров’ю, біля “Кривбекні”, дуже темного і таємничого фоліанта.

До початку квесту “Темна сторона Блекхолла” вхід в згорілий підвал буде забитий дошками.

Вороги: болотні люди.

Квест: Темна сторона Блекхолла (Добути на капищі родинну книгу Блекхоллів, “Кривбекні”).

Предмети: “Кривбекні”, Ритуальний ніж (унікальний ніж), стелс-бой, квантова ядер-кола.

Логово Рузки

Логово розташоване в дальньому північно-західному куті парку Пойнт-Лукаут, являє собою скелястий альков з навісом. Тут живе Рузка, унікальний яо-гай. В логові можна виявити великий червоний м’яч, що нагадує про циркове минуле Рузки.

Мешканець: Рузка.

Вхід на Святе болото

На Святе болото можна потрапити через локацію “Вхід на Святе болото”, розташовану на західному краї карти парку Пойнт-Лукаут. Самотнього Мандрівника тут чекає звивистий шлях через болото, населене небезпечними болотними тваринами.

Вороги: болотники, болотники-мисливці, водяні.

Квест: Прогулянка з духами (Добути насіння гігантської панги).

Збір плодів рослин: плоди дикої панги.

Примітка: у Святого болота власна мапа світу.

Лачуга контрабандиста

Швидше не лачуга, а всього лише навіс з іржавого металу, що тримається на покривлених дерев’яних стійках. Скеля захищає від вітру з західної сторони, південна і східна відкриті. В лачугі прописаний один контрабандист (відроджується через 72 ігрових години), озброєний снайперською гвинтівкою. Контрабандист зі своєї зручної позиції стежить за всіма приходять в маяк і досить метко стріляє…

Вороги: контрабандисти.

Підводний човен (SSN-37-1A)

Підводний човен SSN-37-1A – китайська субмарина-шпигун, відправлена з завданням патрулювати ворожі води парку Пойнт-Лукаут. Вона затонула до початку Великої війни. В силу своїх маленьких розмірів субмарина надкомпактна всередині. В SSN-37-1A є тільки два спальних місця, з чого можна зробити висновок про малий екіпаж. Відомо про одного китайського підводника на ім’я Джон Доу, якому вдалося врятуватися з субмарини. Він був відправлений в карантинний табір “Горлиця” після поимки.

Квест: Оксамитова завіса (Знайти SSN-37-1A і отримати доступ до терміналу управління підводним човном, щоб запустити механізм її самознищення).

Предмети: стелс-бой (на терміналі управління).

Собор “Арк і Дав”

Місце проживання невеликої громади дикунів. Собор був названий так на честь двох кораблів, на яких в колоніальні часи в Пойнт-Лукаут прибули перші поселенці.

Ззовні старий собор обгороджений високим кам’яним парканом, прохід всередину закритий міцними воротами. За парканом дикуні вирощують культивовану і дику пангу. Всередині собору скрізь розставлені горщики, в яких теж росте культивована панга.

Мешканці: Лісова Троянда (мати племені), Джексон (вождь племені), Джимсон (привратник), Надін (знаходиться тут до захоплення “Герцогині Гамбіт”), Кроатоа і інші дикуні, прогулюються або займаються рослинами панги.

Квести:

  • Прогулянка з духами (Проникнути в собор “Арк і Дав”, щоб дізнатися причини нападу дикунів на помістя Келвертів).
  • Шепотливі голоси (Поговорити з Надін в соборі і взяти ключ від люка корабля, що загороджує вхід в таємне сховище Джексона).
  • Непомітний квест: Катрін біля Човнового причалу на Столичній пустці просить розшукати в парку Пойнт-Лукаут її дочку, Надін).

Предмети: Гнійна лопата (унікальна лопата, може бути отримана від Кроатоа).

Мотель “Гомстед”

Покинутий мотель, що складається з трьох номерів і приміщення офісу, прилегла територія обжита здичавілими собаками.

Офіс мотелю “Гомстед”. Ключі від номерів мотелю можуть бути знайдені тут.

Номер 1D. Цей номер був явковою квартирою китайського шпигуна, доктора Цзян. Тут знаходиться термінал з повідомленням, по прочитанні якого почнеться квест “Оксамитова завіса”. На ліжку лежить скелет доктора Цзян.

Номер 1G. Схоже, в цьому номері знаходяться останки двох нальотчиків, що пограбували Народний банк Пойнт-Лукаута. Скелети лежать один навпроти одного, у одного в руках рушниця, у іншого обріз, що, разом з купою довоєнних грошей, розкиданих в номері, дозволяє зробити припущення про сварку спільників через гроші і наступної стрільби.

Номер 1K. Жахливе місце ритуального жертвоприношення. По масці, що знаходиться в ванній, можна здогадатися, що цей номер знімав Крихітний Вбивця.

Квест: Оксамитова завіса (Обстежити номер 1D мотелю “Гомстед”, де зупинявся шпигун).

Предмети: стелс-бой, хроматичні окуляри в туалетному бачку, що належав доктору Цзян ключ від шафи (номер 1D); 24 пачки довоєнних грошей (номер 1G); Маска Крихітного Вбивці (номер 1K).

Лачуга траппера

Дана хатина примітна надмірністю розставлених скрізь пасток і незвичайним підвалом. В підвалі знаходяться дві з’єднані клітки, в одній замкнений болотник, в іншій болотний гуль. Вони ворожі один одному. За допомогою перемикача можна відкрити решітку, що розділяє клітки, і подивитися яка з тварин переможе в сутичці.

Вороги: болотні люди, болотний гуль, болотник.

Обладнання: верстак.

Предмети: мініатюрна пляшка квантової ядер-коли, стелс-бой на столі в спальні.

Смітник

Велика смітниківка, що складається з покривлених автомобілів, бочок з небезпечними відходами, дерев’яних дошок і інших викинутих у зв’язку з непотрібністю предметів. Все це безладно накидано один на одного, заросло бур’яном і досить сильно фонить (до 9 рад/с).

Вороги: болотні люди.

Предмети: ядерний постріл в відкритому сейфі на верху купи.

Розбита вантажівка

Колись на цьому місці вантажівка з причепом з’їхала з дороги в кювет і перевернулася. В той момент вантажівка везла партію запасних ламп для маяка. Після аварії вціліла тільки одна лампа.

Вороги: болотні гулі.

Непомітний квест: Запалити сигнальний вогонь на оглядовому майданчику маяка Пойнт-Лукаута.

Предмети: Лампа маяка.

Карантинний табір “Тертлдав”

Військовий табір, по суті військова в’язниця. Під час війни з Китаєм табір використовувався для утримання китайців, підозрюваних в шпигунстві або влаштуванні диверсій. Ув’язнені знаходилися тут в жахливих умовах.

Табір “Тертлдав” також був смітником токсичних відходів, на що вказують бочки з відходами, що лежать біля його західної межі. Ці токсичні відходи глибоко проникли в місцеву болотисту ґрунт, що призвело до істотного підвищення радіаційного фону на території табору.

Будівлі: чотири хатини (Барак A, Барак B, Кабінет слідчого A, Кабінет слідчого B), бетонна будівля адміністрації і підземний морг. Всередині моргу починається тунель, що веде за межі табору (Вхід в стічний тунель). Табір обгороджений сіткою, кілька охоронних вишок розташовані по кутах табору, а також біля вхідних воріт.

Вороги: дикі гулі, болотні гулі, контрабандисти, роботи-охоронці, автоматичні турелі.

Квест: Оксамитова завіса (Знайти тіло агента Ян в морзі карантинного табору “Тертлдав” і забрати коди самознищення підводного човна).

Примітка: В морзі знаходяться тіла Вен Ян (TD-0181), А. Чен (TD-0831) і Май Шен (TD-0204).

Предмети: ядерний постріл на полиці в зброярні (Адміністрація); стелс-бой в шафі (Барак A).

ВМС США “Озимандія”

Невеликий корабель, що сів на скелі на східному узбережжі парку. Судно належало “Біші Енерджі Партнерс”, дочірній компанії “Біші”, яка відправила “Озимандію” для розвідки родовищ біологічного газу на території парку Пойнт-Лукаут. Вважалося, що біологічний газ є потужним джерелом енергії, хоча насправді він був нічим іншим, як викидами метану з розкладаються трупів.

Квест: Країни далекі (Зібрати три зразки ґрунту з різних місць парку Пойнт-Лукаут, щоб відкрити сейф на кораблі):

  • Зразок ґрунту #1 з ґрунтового розрізу на північ від смітника.
  • Зразок ґрунту #2 з ґрунтового розрізу на північний схід від ігрового домика Літтл Тайк.
  • Зразок ґрунту #3 з ґрунтового розрізу на північний захід від місця авіакатастрофи.

Предмети: Запаси експедиції (десять каністр з біологічним газом, три антирадіаційних костюми і інше).

Розбите судно (Морський грот)

В морський грот можна потрапити через розбите судно або через колодязь у дворі собору “Арк і Дав”. Вождь племені Джексон використовує цю печеру для спілкування з голограмою професора Келверта.

Вороги: болотники, болотники-мисливці, водяні.

Квест: Шепотливі голоси (Отримати додаткову інформацію про Мозок).


  • Кладовище при соборі “Арк і Дав”
  • Привал біля пляжу
  • Помістя Блекхолл
  • Помістя Келверт
  • Бункер китайської розвідки
  • Прибережний грот
  • Пункт надання допомоги при лихах
  • Дельта Дав
  • Затоплена котловина
  • Лачуга садівника
  • “Скоб’яні товари” Хейлі
  • Шахта Герцога
  • Товарний склад
  • Місце авіакатастрофи
  • Печера Кенні
  • Ігровий домик Літтл Тайк
  • Лачуга Маргарити
  • Сімейне кладовище Офі
  • Причал пілігрима
  • Маяк
  • Пірс Пойнт-Лукаута
  • Капище
  • Логово Рузки
  • Вхід на Святе болото
  • Лачуга контрабандиста
  • Підводний човен (SSN-37-1A)
  • Собор “Арк і Дав”
  • Мотель “Гомстед”
  • Лачуга траппера
  • Смітник
  • Розбита вантажівка
  • Карантинний табір “Тертлдав”
  • ВМС США “Озимандія”
  • Розбите судно (Морський грот)


Share